esmaspäev, 12. juuli 2010

Riisi-makrasalat

Väljas on üüratult palav ja muud ei tahakski teha, kui jäätist süüa või kuskil mere/jõe/järvevees liguneda. Kuna aga elan neljandal korrusel, siis toas on veel palavam :D - minu õnneks on mul puhkus ja saan seega ringi liikuda, inimestel külas käia ja seeläbi leida ka mõne jahedama paiga kus viibida. Kuid inimestele, kes hetkel tööl käivad, tunnen küll kaasa. Kuskil kontoris laua taga istuda sellise kuumusega ei ole kohe kindlasti meeldiv.
Headel sõpradel-tuttavatel külaskäimine on ka põhjus, miks mul blogipostitusi viimasel ajal nii harva ette tuleb. Muidugi jah, süüdi on ka palavus, sest sellise kuumaga pliidi ees passima ma ka nõus ei ole. Seega antud hetkel lähevad toiduks põhiliselt puuviljad-köögiviljad ja jäätis. Ja hakkab tunduma, et külmsuppidega peaks end ka sõbraks tegema, sest muidu jääb menüü liiga üheülbaliseks.

Täna tegin söögiks salatit. Selline veidi tummisem söök, aga samas enam-vähem ilma vaaritamata valmiv. Minu all kirjutatud kogustest saab päris suure kausitäie salatit- et homseks ka jaguks. :)

125g riisi (keetmata riisi kaal)
300g makrat (krabinuudlid või -pulgad)
1 suur paprika (mul kaalus täpselt 200g)
140g konservmaisi
3 muna
umbes 300g majoneesi


Riis tuleb kõigepealt soolaga  maitsestatud vees ära keeta ja maha jahutada. Samuti tuleb teha munadega.
Kui keetmist vajav materjal on jahtunud, saab salati kokku segada.
 Selleks hakkida munad ja paprika parajateks kuubikuteks, segada kokku riisi ja konservmaisiga. Seejärel segada hulka krabinuudlid (kui kasutada krabipulki, tuleks ka need enne pisemateks kuubikuteks lõigata). Viimasena lisada majonees ja salat hoolega läbi segada.
Mina soola enam ei lisa, majonees annab piisava maitse.
Ja silmailu mõttes võiks kasutada punast paprikat-siis on ilus kirju salat. Minul on antud juhul kollane paprika, aga ega maitse sellest ei muutu :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar