reede, 27. august 2010

Kaneelisaiakesed

Nendest hõrkudest ja klassikalisest saiakestest mul veel postistust ei olnudki...seega täna, kui ma olin hommikul ärgates otsustanud, et pean saiakesi tegema, hüppasin korraks poest läbi ja koju tagasi jõudnud, panin taigna kerkima.
Taignast sai lisaks kaneelisaiakestele ka õunastritslit, sellest ehk edaspidi.


50g pärmist tehtud magus pärmitaigen (vt põhiretsept)
100g toasooja võid
1-1,5 dl suhkrut
2 tl kaneeli
---
määrimiseks muna
Taigna tegemist siin enam kirjeldama ei hakka, seda saab lugeda põhiretseptist (oh, ma olen ikka nii laisk :D)
Kui taigen kerkinud, tuleb see (kahes-kolmes osas tavaliselt) rullida nelinurgaks, paksusega umbes 0,7cm. Seejärel määrida õrnalt peale toasoe või, raputada peale suhkur ja õhukese ühtlase kihina kaneel.
Järgmisena keerata taigen pikemast servast rulli ning rull kahe sentimeetri paksusteks ratasteks lõigata. Saadud kettakesed panna ahjuplaadile, määrida pealt lahtiklopitud munaga ja küpsetada 200*c ahjus, kuni saiakesed on pealt kaunid ja kuldsed (no nii kümmekond minutit).
Ja muud kunsti selles ei olegi :) Külma piimaga maitseb imehea!

Ahjaa..mina tegin vaid 2/5st taignast kaneeliroose...tervest kogusest saab neid umbes nii 35-37 tk. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar