esmaspäev, 2. august 2010

Kukeseentega täidetud suvikõrvitsad

See on üks vägagi praeguse hooaja roog. Peaaegu igas toidublogis domineerib hetkel suvikõrvits. Ja kuna Nami-namis on täidetud köögiviljad selle kuu kooskokkamise teema, siis kohtab nii mitutki suvikõrvitsat täidetuna. Ja miks ka mitte- kerge ja mõnus roog, mees kiitis muide kohe väga :)
Koguste kirjapanemisega on seekord veidi raskusi, kuna mul jäid kukeseened enne küpsetamist mõõtmata-kaalumata. Aga umbes ikka kirja pandud saab :)
Suvikõrvitsad on mul nii 20 cm pikad, kenad ja noored- just nii, nagu neid sööma peakski.
Kogus kahele.

2 noort suvikõrvitsat
kaks peotäit kukeseeni
1 sibul
kuus kirsstomatit
100-150g juustu
soola, meelepäraseid maitseaineid
praadimiseks võid


Kõigepealt pesin ja tükeldasin kukeseened ja panin nad koos hakitud sibulaga pannile või sisse praadima. Praadisin, kuni vesi oli välja auranud ja maitsestasin. Mina kasutasin maitsestamiseks ainult soola, sest selline lihtne maitse mulle meeldib. Aga eks võib kasutada kõiksugu meelepäraseid maitseaineid lisaks.

Suvikõrvitsad lõikasin pikuti pooleks ja uuristasin melonilusika abil tühjaks. (tavalise lusikaga saab ka, aga melonilusikas on mulle meelepärasem. Lihtsalt silmas tuleb pidada, et suvikõrvitsapaadikese põhja auke ei tekiks). Täitsin paadikesed kukeseente-sibulaseguga, lisasin pooleks lõigatud kirsstomatit ja katsin tükikesteks lõigatud juustuga (riivimine sobib muidugi ka).
Tõstsin täidetud paadikesed ahjuvormi ja küpsetasin 200*C juures umbes 20 minutit, kuni juust oli pealt veidikene pruun ja köögivili pehme.
Serveersin kohe.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar