laupäev, 18. september 2010

Rummikoogikesed

Tõeline klassika. Ja ülilihtne kusjuures :) Kes tahab, küpsetab biskviidi ise, kes ei taha, toob poest. Siis saab veel eriti kiirelt. Ja kui ise küpsetate, siis soovitan seda retsepti ;)
Rummikoogide retsept on siit. Kogus 10 tk.

1 biskviit-tordipõhi
3 sl kakaopulbrit
rummiessentsi
hapukoort


Kõigepealt tuleb biskviitpõhi kaussi pudistada. Minu kogemused näitavad, et käte vahel isetehtud värske biskviit hästi ei pudise, poe oma aga saab käte vahel peeneks küll. Kellel ka käte vahel hästi ei õnnestu, võtku appi köögikombain. Kuid kuna on ka inimesi, kellel seda ei ole (nagu mina :D ), siis veneaegne kohvimasin teeb muide töö ideaalselt ära. Aga jah...selle imelise aparaadi saatsin mina viimati riivleiva tegemisega hingusele...seega mina võtsin viimase abinõuna biskviidi puruks saamiseks appi riivi ning see töötas ka väga hästi. Seega: ega see biskviit pudiks tegemata jää ;)

Kui biskviidipuru on olemas, tuleb üks peotäis sellest kõrvale tõsta. See jääb hiljem koogikeste veeretamiseks.
Põhiosale purule tuleb juurde segada kakao ja rummiessents (keegi ei keela ka päris rummi kasutada...aga seda läheb palju rohkem) ja veidikesehaaval hapukoor, et saada tihke, aga vormitav ja kooshoidev mass. Sellest siis veeretada kümme pallikest, mida omakorda veeretada alguses kõrvale tõstetud purus. Seejärel vajutada koogikesed veidi lamedamaks ja valmis nad ongi :)
Mina tõmbasin noa seljaga triibud ka sisse-siis on nagu poekoogid :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar